Psichologinės paramos ir konsultavimo centras, kartu su vienuolika socialinių partnerių, tame tarpe VDU verslo praktikų centru, Mini boss, parengė projektą „Moksleivių psichologinio ugdymo ir užimtumo programa“. Dar šis projektas vadinosi „Doers“
Pagrindinė problema, kurią sprendė mūsų projektas – vaikų ir paauglių psichikos sveikata, mažas užimtumas ir iš to kylančios įvairios psichologinės bei socialinės problemos. Projektu siekta į ugdomąsias socialines-psichologines veiklas įtraukti kiek įmanoma daugiau vyresnių klasių moksleivių iš Kauno miesto ir rajono (prioritetą skiriant vaikams iš nedidelių kaimų, gyvenviečių), didinti jų asmenines psichologines bei socialines kompetencijas, plėsti jų socialines galimybes, vykdyti jų užimtumą.
Veiklų kryptys: per grupinį bei individualų darbą (seminarai, individualios užduotys, konsultacijos), sukurti pasitikėjimo ryšį su vaikais. Profesionalūs projekto vykdytojai, lektoriai, psichologai mokino juos atpažinti bei valdyti emocijas, didino savęs pažinimą, padėjo planuoti savo gyvenimą bei karjerą. Taip pat stiprino socialinius, bendravimo įgūdžius, suteikė žinias apie verslumą, įvairiais metodais skatino savęs pažinimą (per sportą, šokį, maistą, savęs išbandymą ir t.t.); įtraukė projekto dalyvius į įvairias veiklą, taip plėtė jų socialines bei pilietines galimybes.
Vyko savaitgalinės stovyklos, seminarai, aptarimo grupės, susitikimai/paskaitos su įdomiais žmonėmis.
Projekto tikslinė grupė – 600 vyresnių klasių moksleiviai, gyvenantys Kaune ir Kauno rajone (virš 50 proc. projekto dalyvių bus iš kaimiškųjų rajono miestelių, kaimų).
Pagrindinės veiklos:
– Pažintiniai seminarai „Savęs ugdymas per socialines veiklas“
– Mentorystė, palydėjimas, moksleivių motyvavimas dalyvauti socialinėse veiklose
– Socialinio bendravimo stovyklų moksleiviams organizavimas
– Psichologinio ugdymo seminarai, psichologinis moksleivių palaikymas/psichologinis testavimas
– Ugdomieji seminarai „Savęs pažinimas per sportą“, „Savęs pažinimas per kovos menus“, „Savęs pažinimas per šokį“, „Savęs pažinimas per technologijas“, „Savęs pažinimas ir socialiniai tinklai“, „Savęs pažinimas per socialinį įvaizdį“, „Savęs pažinimas per išvaizdą-aprangą“, „Savęs pažinimas per komandinį darbą“, „Savęs pažinimas per maistą“
Projektu „Moksleivių psichologinio ugdymo ir užimtumo programa“ sprendžiama problema: bloga vaikų ir paauglių psichikos sveikata, mažas užimtumas ir iš to kylančios įvairios psichologinės bei socialinės problemos. Projektu į ugdomąsias socialines-psichologines veiklas įtraukti vyresnių klasių moksleiviai iš Kauno miesto ir rajono (prioritetą skiriant vaikams iš nedidelių kaimų, gyvenviečių), didintos jų asmenines psichologines bei socialines kompetencijos, plėstos jų socialines galimybes, vykdytas jų užimtumą.
Projektas „Moksleivių psichologinio užimtumo programa“ yra finansuotas Europos socialinio fondo.
Europos socialinio fondo agentūra